Matlagning med bby :*

DATE 2010-01-16 TIME 23:57:04

för drygt tre timmar sedan kom vi på att vi behövde mat i magen så vi gick upp och kollade om de fanns något ätbart. Vi hittade tjock-korvar och pommes i frysen och en påse med bearnaises pulver, vi letat som sjutton efter creime freich eller gräddfil men hittade inget av de, så vi åkte bort till hemköp en snabbis. vi skrapade ihop alla små pengar vi kunde hitta och fick tillslut i hop 14.50 haha. 

närvi kom hem satte vi igång dirket, jag suger på att laga mat, så jag dukade och gjorde salladen. Linus fixade tjock-korvarna och pommesen. jätte mysigt! helt ärligt tror jag han tycker de är lite bra att jag inte kan laga mat för han gillar att lära mig hur man gör och han gillar att visa sina färdigheter :) de tycker jag med är bra haha! (jag kan laga mat om jag har resept och så framme men eftersom att laga mat är bland de tråkigaste jag vet så gör jag de inte, förutom när jag verkligen måste).. vi var lite deppiga för att vi inte hittade någon fetaost till salladen men helt plötsligt hittade linus en förpackning ändå hiihi.






 

var lite konstigt att äta tjock-korv till pommes men de var faktiskt helt okej! tjock-korvarna var väldigt starka så e gick åt mycket med saft kan jag lova haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0