min mage spricker !!

DATE 2010-01-13 TIME 23:49:57

fyfan ska aldrig mer äta så mycket! var på mcdonalds nyss (ovanligt) tog maten med oss hem. linus tog en bigmac o co. med en dipp sås + två cheeseburgare och jag tog en mcfeast o co. med två dipp såsar + två cheeseburgare. linus orkade alltihop bara för han käkade så jäkla fort så han hann aldrig känna att han blev mätt, men jag som inte kan äta pommfritt fort blev mätt nästan direkt fast ändå så tvingade jag i mig en cheeseburgare.

Nu ångrar jag att jag köpte så mycket haha! precis efter att jag ätiti klart gick jag ut och rökte, och när man är så mätt och röker så blir man typ ännu mättare och jag hållde på att spy 5-6 ggr haha. stog i "spy-läge" och spottade som en dåre. usch ska aldrig mer äta så mycket, de är ju fan äckligt haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0