no meeting today

DATE 2010-01-15 TIME 14:43:26

blir inget möte idag, först blev det massa krångel hur jag skulle komma in, bara pga min lathet. och nu skulle jag vart där om 2 minuter. men helt ärligt känner jag inte att jag får ut något speciellt av att gå hos en psykolog. visst jag avskyr min kropp och mår verkligen skit för hur jag ser ut och skulle lätt kunna gömma mig under stora kläder resten av livet. men vafan, jag får vell göra något åt allt mitt överskottsfett och börja träna och banta. för jag vet att jag aldrig kommer kunna trivas med mig själv som jag ser ut nu. och ingen psykolog kommer att få mig att se smalare ut, även om de kanske är en bra hjälp vid sidan om. men de jag verkligen måste göra är att träna och gå ner i vikt, 5 kilo skulle vara perfekt.

Kommentarer
Postat av: JenU ★

Gumman, banta är inget bra, träna och ät rätt =) Så är du snäll mot kroppen och kommer att få bättre självförtorende =)

2010-01-15 @ 19:43:46
URL: http://saavefors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0