Party all night and sleep all day

DATE 2010-01-09 TIME 21:54:42

Dålig uppdatering både idag och igår men jag har inte haft varen tid eller ork så jag får la berätta lite nu vad jag gjort.


Igår efter att mamma och jag var och solade så kom Linus och hämtade mig,
vi åkte till systemet och köpte cider och öl. väl hemma igen blev det massor av stress pga. att krus ringde och tjatade om att vi skulle snabba oss för han kände sig ensam. Jag käkade tacos innan mamma körde in oss (mig och linus) till stan.

Så fort vi kommit in till krus så var de dags att gå därifrån, vet inte riktigt varför vi inte kunde vara där men iallafall så gick vi, jag linus therese krus och sofia, hem till therese nya lägenhet (krus gamla lägenhet bor hon i). Först värmde vi oss lite och sen drog vi igång med skumpa som linus och jag hade med oss! :) alltid lika roligt när korken flyger åt skogen. efter ett tag kom jacob och shibby också. sen vart de supa iallafall, dock märkte jag att jag köpte lite för lite dricka (fast de kanske var lika bra) vi lyssnade musik snackade, skrattade osv. kvällen var perfekt inget bråk inget dåligt alls, de var bara roligt hela tiden :)

Framåt klockan 3 eller någon åkte alla hem till sig. Fast jag stannade hos therese och jacob. de var för att therese och jag var uppe i värsta samtalsämnena så vi tyckte gott och väl jag kunde sova där! .. sova var de ända som vi inte gjorde. vi satt uppe och pratade, rökte o drack vatten hela natten lång haha! kan ju meddela att jag var sjukt trött framåt 11 i morse .

Jacob körde hem mig och jag ringde mamma och sa att jag var hemma och så ringde jag linus som jag lovade att göra när jag kom hem :) sen somnade jag direkt, vaknade vid 15.00 gick upp och rökte och åt en apelsin sen somnade jag igen och så hållde det på fram till 20.00.

Linus ringde och sa att han var utanför och att jag skulle komma ut och åka med han hem! visst tänkte jag tvingade på mig kläder packade ner datorn och gick ut.



nu ligger jag ner bäddad i hans säng och fryser, har ont i huvudet, mensvärk och är galet trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0