Ren och fräsh ;*

DATE 2010-01-28 TIME 20:50:26

som jag sa innan så skulle jag träna, vilket jag gjorde.. först körde jag ett pass flowin och efter de ett pass yoga. Det var första gången jag gjorde yoga och visst att de kändes skönt efteråt och lalala, men om de var roligt vettekatten ;P ganska lång tråkigt faktiskt. det lär inte vara något som jag kommer vilja fortsätta och göra regelbundet direkt! men kul att testa ny grejjer.

När jag var klar med träningen tog jag en väldigt uppskattad dusch med body scrub, face scrub.. you name it! sen efteråt ställde jag mig på vågen för andra gången i år. blev riktigt glad över vad vågen visade!

 

det var vell de jag hade och säga i detta inlägget. hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0