Så mycket blev de av denna kvällen

DATE 2010-01-06 TIME 00:56:27

Laddade ner två filmer för ett tag sen som jag tänkte att Linus, Carro och jag kunde kolla på. och idag var den dagen vi bestämmde oss för att se på film och "mysa".. Jag köpte ostbollar, fanta m.m för att vi skulle ha de gött tillsammans sista kvällen innan Carro åker.

Första filmen "dark water" frågade jag om vi skulle stänga av eftersom ingen av dom verkade vara intresserade av den alls, carro gillar tydligen inte skäck heller så och jag och linus har redan sett den tidigare. Dom verkade ganska positiva till att byta, och de gjorde jag endast för att jag vill dom skulle engagera sig mer i vad vi gjorde tillsammans. Linus kollade runt på datorprylar och Carro mms.ade bilder på sig själv och skrev sms till någon. Efter ca 30 minuter så ville carro lägga sig, okej visste för mig. Linus fortsatte att kolla på sin iPhone, så jag sa högt, medans jag reste mig, "stänger av filmen, de är ju ingen jävel som kollar ändå" lite små irriterad kan jag vell erkänna att jag va. men skitsam. nästa gång får dom säga till vad dom vill göra så slipper jag känna mig misslyckad i valet av hur vi tillbringade sista kvällen med carro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0