Saker jag måste köpa

DATE 2010-01-27 TIME 21:43:41

Skriver upp en liten lista på saker som jag måste prioritera denna månaden. jag kommer säkerligen inte ha råd med allt :/ skriver i ordning, vilket som är viktigast och minst viktigast!
  • deodorant
  • mascara
  • hårfärg (slingor)
  • hårinpackning
  • foundation
  • transparant puder
jag har 200:- på kortet nu och 200:- i presentkort på överby. Den 6.e feb. kommer jag få 2100:- då kommer 1000:- gå till mamma och 500:- till bengt då har jag 600 kvar... de blir 1000:- som jag har att röra mig med till den 25.e feb. wooaa, men förhoppningsvis lyckas jag sluta röka snart. så jag kommer inte ha några direkta utgifter...

sen är jag klar med skulderna (förutom therese, men henne ska jag gott göra nästa gång vi festar tillsammans) så egentligen kan jag kanske vänta med foundation och puder tills den 25.e feb. och med tanke på att jag sminkar mig så sällan så kanske jag kan klara mig på de jag har nu :P ja så får de bli!


kanske inte så värst intressant för er att läsa, men nu känns de bättre, blir så stressad när jag har för mycket i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0