Ser framemot shoppingen om 3 månader!

DATE 2010-01-07 TIME 14:12:42

Jag blev ju godkänd för att få en bröstförminskning och väntetiden var ca. 3 månader eftersom lagen säger att man har en vårdgaranti på 3 månader! Jag har redan börjat kolla runt på kläder till sommaren som jag ska köpa. De finns så mycket som jag inte kunnat ha innan pga. sizen på mina bröst. jag kommer bli opererad från 70G till en 70B om de blir som planerat ! nu tänkte jag iallafall visa kläder (mest linnen och tishor) som jag ska beställa.

 

 

 

 

 

Dom fem översta bilderna + dom två understa är från Stayhard.se
Dom fyra bilderna i mitten är från Junkyard.se
Allt utom de gråa linnet är från märket Somewear



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0