snart dags att sova

DATE 2010-01-26 TIME 05:36:39

vet inte riktigt hur klockan lyckades bli såhär mycket. men jag har iallafall kollat på "damernas detektivbyrå" och så har jag varit upp och käkat med linus (macka och yoghurt). jag har fixat alla avsnitten av "happy tree friends" och lagt in första kapitlet med 12 delar i iPhonen. allt tar alltid längre tid än vad jag räknat med :P 

nu vet jag inte vad jag ska hitta på, det är 40 minuter kvar tills kapitel 2 med 12 delar av "happy tree friends" är klart i windows live movie maker.... ska nog spela lite på linus iPhone eller kanske kolla lite på 1 kapitlet i min iPhone... äsch jag vet inte okej? röka några bloss VET jag att jag SKA göra :) godnatt fokes

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0