vad ska jag skriva här nu då?!

DATE 2010-01-29 TIME 00:41:34

nu är de snart dags att sova, i morgon är de träning klockan 10 på sportlife :) ska även sola en stund ! blir nice.. nu ikväll har jag inte gjort för mycket. gjorde smoothie till mig och lillebror förut, väldigt god för att vara min första som jag gjort själv! fast man kunde kanske skippat äppelskals fliserna. haha.

en filur vid namn nils addade mig på Fb också, en vän sen många herrans år tillbaka. riktigt roligt att ta upp kontakten igen, även om han total ratade min nalle som jag beställde från japan, "fulaste jag någonsin sett" va hans kommentar om den :D har pratat med hans bror charlie och träffade charlie i sommras när jag och linus var och hälsade på lisa och per på hasslö. men nisse har jag inte hört ett ljud ifrån förens idag! fick en liten känsla ibland av att han ville döda mig, men de var bara på skojj... tydligen! jaja som sagt riktigt roligt :)


nu ska jag lägga mig och kolla på film så jag blir trött, för annars orkar jag aldrig upp 10 i morgon ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0