15 JULI 2010

DATE 2010-07-15 TIME 13:56:47

idag är jag på jobbet och har förtillfället lunch. dagen startade med ångest och svordomar, var 3 minuter ifrån att stanna hemma och ligga kvar i sängen hela dagen, men la på ett kol tillslut och sprang ut till bussen. jag antar att de var ett bra beslut eftersom jag ändå får pengar för att jobba haha. imorgon är det sista dagen på detta jobbet och förmodligen på hela sommaren, skönt men samtidigt suger det verkligen.

har också kommit på att det säkerligen kommer skita sig med östersjöfestivalen. eftersom chefen är på semester och han tog aldrig mina kontouppgifter innan han stack. har jag jävligt tur så kommer han in den 23.dje och skickar ut våra löner, men eftersom han ska komma tillbaka den 26.e så sätter han troligen inte in pengarna förens då, tyvärr...


en riktigt sug-kuk-dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0