BLOOD IN BLOOD OUT

DATE 2010-07-15 TIME 23:16:50

slutade jobbet klockan 18.00 idag som vanligt. ringde ida så fort jag slutade och pratade med henne en timme ungefär. käkade med mamma och jocke och när jag käkat upp ringde jag ida igen och pratade med henne till klockan 22.00, jag sjungde i en timme för ida, hon tyckte de var så mysigt haha :D när vi la på ringde jag carro och pratade med henne i 30 minuter och nyss la jag på telefonen med simon som jag pratat med en halvtimme också ungefär... NOG INTE BEROENDE AV ATT PRATA I TELEFON..

imorgon är det som sagt sista jobbdagen för mig och framåt kvällningen kommer mitt hjärta simon upp hit till vänersborg! myyys hela helgen lång sådetså! vi ska gå och se eclipse m.m. och förresten sticker mamma joy jocke och joel till paris på lördag så jeppe och jag blir ensamma hemma, fett nice!

jag vet att de är ganska tråkiga och bild-tomma inlägg, men de gör inget huvudsaken är att jag kan se vad jag gjorde just idag om något år!

good night and sleep tight, fokes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0