IT FEELS LIKE HOME TO ME

DATE 2010-07-19 TIME 12:33:44

måste säga att det varit en helt underbar morgon! som jag sa tog jag och rambo en promenad till solhaga och träffade sötaste caroline som var iklädd jobbar kläderna, träffade även fanny som också jobbar på solhaga.

sen på vägen hem gick vi och hälsade på min storasyster line och hennes små barn, viran, disan och petter som busade med rambo och gav han vatten.. yllan låg fortarande och sov den tröttisen. när jag kom hem bäddade jag sängarna och småplockade lite. tog mig en dusch och gjorde översvämming i badrummet haha! pratade med ida och simon i telefon och gick ner och slängde i en maskin med tvätt och tog ur tvätt ur torktummlaren. sen gjorde jag frukost, som bestog utan två lingonrova skivor med ost och ett stort glas med apelsin juice, gick ut och käkade frukost på trappen bland massvis med myror och gräshoppor, mysigt :)

nu ska jag diska och om jag hittar dammsugaren så ska jag dammsuga lite! sen ska jag vell fixa iordning mig med smink och grejjer och så slutar carro jobbet ´klockan 14.00! så då ska vi la ses.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Rebecca,



Jag hittade dig på Facebook och när jag läste lite av din blogg förstod jag att du var den Rebecca jag letade efter. Jag kunde inte skicka dig ett meddelande på Facebook, det verkade som du hade inställningar som gjorde att jag bara kunde lägga till dig som kompis och jag gissar att du skulle deletat den förfrågningen med tanke på att du säkert inte känner igen mig.



Jag är en av de där som Gunnel Savemo kallade "dina stora tjejkompisar" när du var liten, jag träffade dig väldigt mycket under ditt sista år hos Gunnel och något år därefter. Min pappa är Håkan som är gift med Gunnel. Jag har ingen vidare kontakt med dem nu, så jag har inte hört något om dig eller om de har någon kontakt med dig.



Jag ville bara höra hur du har det, för jag tyckte så himla mycket om dig när du var liten och jag har tänkt jättemycket på dig, undrat hur du mått och var du bott. Lägg gärna till mig på Facebook, sök på Sara Ahlstedt eller [email protected]. Om du har lust, så klart. Annars hoppas jag att du mår jättebra och att det är OK att jag hörde av mig så här.



Kram,

Sara

2010-07-30 @ 09:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0