MITT LIV ÄR FANTASTISKT BRA!

DATE 2010-07-02 TIME 10:21:47

får la börja med... väääldigt dålig uppdatering, som vanligt! midsommar helgen var perfekt som ni förmodligen sett på bilderna i det tidigare inlägget så åkte jag simon patrik danne och johannes till öland med husvagn. galen helg! jag gillar det skarpt. videor kommer så småning om.

vad mer finns det att berätta tro?...
utan att ens tänka efter på vad jag ska skriva så ska jag berätta att jag och simon är numera tillsammans. ja ni hörde rätt simon! han är bäst och en helt fantastisk människa! jag är riktigt riktigt lycklig. som ida sa "jag visste inte ens att de fanns killar kvar i världen som säger sådana saker, rebecca du måste hittat den ända i hela svergie, troligtvis hela världen, jag är avundsjuk" fattar ni då hur perfekt han är? och påtal om simon så kommer han hit till vänersborg ikväll efter att han jobbat. han bor nämligen nere i småland, för att vara nästan exakt 35mil härifrån..de suger. men mina planer är (och har varit i några veckors tid) att flytta neråt i landet till växjö och bli sambo med min absolut bästa vän ida berg! så allt kommer lösa sig. enda problemet är jobb men jag har lärt mig att om man vill något tillräckligt mycket och kämpar för de så får man de alltid tillslut! och de är precis vad jag ska göra!


nu får jag sluta skriva för jag sitter på jobbet och ser här nu genom fönsret att det kommer ett gäng med kunder som jag måste ta hand om! :) bättre uppdatering kommer de bli, I promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0