PLANER FÖR SOMMAREN 2010

DATE 2010-07-08 TIME 23:45:33

min sommar börjar officiellt nästa fredag, den 16 juli. då slutar jag jobba och kan njuta av allt det underbara! men bara för skojjs skull så tänkte jag dela med mig av mitt fullbokade sommarschema!


08 juli (imorgon) - simon kommer upp till vbg.
09 juli - överby, systemet på dagen och fest i strömstad och grebbestad på kvällen.
10 juli - älsklings simon åker hem.
11-16 juli - sista jobb veckan.
16 juli - fallensdagar i trollhättan på kvällen, fest.
17 juli - fallensdagar i trollhättan på kvällen, fest.
22 juli -
åker ner till väckelsång för att vara med simon ida carro m.fl.
23 juli - östersjöfestivalen, fest och jag får lön.
24 juli - östersjöfestivalen, fest.
25 juli - antingen åker jag hem från väckelsång eller så stannar jag till den 04 augusti.
26 juli - pappa fyller år.
04 augusti - simon, patrik (och kanske banne och richard) kommer upp till mig.
05 augusti - vänersborgsfestivalen med grabbarna, fest.
06 augusti - vänersborgsfestivalen med grabbarna, fest.
07 augusti - vänersborgsfestivalen med grabbarna, fest.
08 augusti - dom åker hem igen.
12 augusti - ida, carro och frida kommer upp till mig.
13 augusti - shopping i göteborg med tjejerna.
14 augusti - liseberg med tjejerna och tatuering.
15 augusti - dom åker hem igen.
18 augusti - min 20års dag!!!! fest.


detta kommer bli den bästa sommaren i hela mitt liv, jag kan känna det! allt kommer vara perfekt verkligen wiiie :D eller ser de dåligt ut? nej precis! och framåt hösten hoppas jag på att eventuellt få jobb och flytta till växjö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0