SMÅLAND I MITT HJÄRTA

DATE 2010-07-19 TIME 10:29:21

den gångna helgen var helt fantastik, simon var hos mig och vi hade det jätte mysigt! simon jag och emil åkte även hem till pierre i lördags morgon och så tatuerade simon sig :)

igår så åkte jag med simon hem till väckelsång (som ni borde veta vad de är vid det här laget), resan gick bra och de tog vell ungefär 4 timmar att komma hem, med lite rökpauser och tankning inräknat. hela huset var fullifolk, patrik (simons sambo) var hemma, elin, richard och sen kom även ida, carro, banne och björn hit med.. vi åt god mat och drack lite folkisar..

idag vaknade jag först vid 05.30 av att simon gick upp och så småning om stack till jobbet! och nästa gång jag vaknade var klockan 09.00, då gick jag upp och efter en kvart ringde carro och ville att jag skulle gå och ta en cigg med henne på hennes frukostrast. patrik, elin, banne och björn stack in till tingsryd så de var jag och rambo (elins mops) hemma. så jag och rambo tog en promenad bort till solhaga, där carro jobbar och sen en sväng till min syster och hennes barn :) jätte roligt att se dom igen och vi bestämde redan när jag skulle komma tillbaka, vilket blir på onsdag förmiddag. 


nu ska jag duscha och smörja in mig och sen göra lite frukost och lägga mig ute i solen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0