13 JUNI 2010

DATE 2010-06-13 TIME 20:32:22

det har kommit in inlägg här hela veckan, från förra helgen när jag var nere i väckelsång. har inte riktigt haft suget att uppdatera men ändå tvingat mig själv lite då och då att föreviga den helgen här på bloggen eftersom den verkligen var perfekt ♥

Imorgon börjar jag jobba och ska jobba i minst 4 veckor. tjänar 100kr i timmen och jag ska jobba på samma ställe där jag har praktiserat nu i 3 månader (slutade i tisdags). ska bli gött att jobba och få pengar! jag kommer jobba från 9-18 varje dag så jag antar att de kommer bli glest med uppdatering. men ett litet inlägg om dagen ska jag förska orka med, kommer nämligen vara helt slut när jag kommer hem på eftermiddagarna. Just nu har jag vell inget mer att berätta eller skriva om så jag säger godkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0