2 JUNI 2010

DATE 2010-06-02 TIME 21:27:00

känns som en evighet jag var inne och skrev här! men nu ska det bli ändring. jag ska skärpa till mig, från..och.. med.. NU! hih. senaste veckan har de varit fest, jobb och shopping, skor, jeans shorts och en t-shirt är vell vad jag slösat lite pengar på! brun som bara fan är jag också, fuskar nämligen med B.U.S! idag har jag vlademir (valp) och molly gått hem till linus, det är nämligen så att catherine är väldigt sugen på att köpa lilla vladde. men problemet är bara att johan inte riktigt vill, så vi tänkte att om vi tar med en valpis hem till dom så kanske han ändrar sig, men tyvärr så verkar det som att de inte funkade lika bra som vi hade hoppats på hah! jaja..

Imorgon åker jag till väckelsång i småland! för er som inte vet, flyttade jag därifrån för 5 år sen ungefär. men nu i morgon ska jag ner och hälsa på lisa och per (som jag bodde hos) och carro, ida och fanny.. mina bästa vänner där nere :) LÄNGTAR!! tåget går 08.23 och jag är framme i växjö 12.00 och där kommer carro och ida och hämtar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0