23 JUNI 2010

DATE 2010-06-23 TIME 09:28:59

sitter på jobbet nu, datorn är igång och kassan/butiken redo för kunder! som jag sa för ett tag sen så började jag jobba förra måndagen och jag jobbade 6 dagar förra veckan och denna veckan blir det 4 dagars jobb eftersom det är stängt fredag-lördag.

på fredag är det midsommar och jag köpte en super söt klänning igår som jag ska ha! den va på rea och kostade 199:- and for your information, dom har super snygga och sommriga klänningar på VILA nu... Idag på lunchen ska jag bege på en till shoppingtur men idag ska det inhandlas skor, hårfärg, spetscykelbyxor!?, brun utan sol, deodorant och hårnålar. blir stressigt och jag är hur stressad som helst men de ska vell gå bra antar jag, hinner jag inte allt så får jag köpa resten när jag slutat jobba, klockan 18.00.

Mitt midsommarfirande kommer vara på öland med simon och patrik! jag ska ner till väckelsång imorgon efter jag slutat jobbet. kommer bli en sketa bra helg och jag ser verkligen framemot att åka ner :) *pirr i magen*


jag ska försöka uppdatera så gott jag kan men eftersom jag kommer ha fullt upp i helgen så blir det vell lite glest med inlägg. min dator ska med ner iallafall men om jag kommer ha så mycket tid för den vettekatten ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0