4 JUNI 2010 - CARROS STUDENT!

DATE 2010-06-08 TIME 23:36:56

jag vaknade klockan 10 ungefär och gick upp och gjorde mig i ordning. gick sen bort till line (typ storasyster) vid 12 ungefär och pratade och busade med lines små barn :) super mysigt!

tog bussen vid 14.00 in till tingsryd och mötte upp Ida och Linnéa♥ vi gick till börjes och köpte blommor och gosedjur till carro och sen gick vi till biggans och tog en fika!

 

Sen var det dags att gå upp mot carros skola, där hon hade det utsläppet klockan 16.00! kan ju säga att det var sjuuukligt varmt att stå där och vänta på att alla klasser skulle ha tacktal innan alla sprang ut och vi fick gratta och krama carro! såg och träffade många som jag inte sett på flera år.

 

sen gick vi ner till byn där dom så småningom kom åkandes i sina vagnar skålandes med champange! :) carro blev helt till sig när hon såg oss haha sötnosen.

 

 

När vi kollat klart så åkte jag och ida hem till mig där vi hämtade carros paket! och sen hem till carro som precis kommit hem. det bjöds på smörgåstårta, bål, tårta, cider, vin och öl! verkligen en lyckad fest!

 

 

själva studentfesten som vi skulle till var i tingsryd i måslycke, så ida körde mig och carro och vi plockade även upp patrik och simon på vägen. alla tog ut pengar och sen åkte vi bort. ida lämnade oss efter en stund eftersom hon skulle upp och jobba. kan nästan med säkerhet säga att det var den roligaste festen på länge, massor med gamla vänner, dans, öl och ja massor med mygg :D

 

efterfesten hållde patrik och simon i! galet, fylle tattueringar kors och tvärs.. är fortfarande lite besviken på patrik för att han deckade så jag aldrig hann att få mina tattos som jag så gärna ville ha. smileys på tummarna, simon hade turen att få dom, jag målade dom btw och även den andra tattueringen på hans ben :P sen åkte både carro och jag hem till var och en och soooov!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0