5 JUNI 2010 - UTGÅNG I VÄXJÖ

DATE 2010-06-09 TIME 21:43:48

Tog de lungt som satan hela morgonen, var ganska trött eftergårdagens fest. jag och lisa kollade igenom mina lådor som jag har på vinden hemma hos dom. hur roligt är det inte att se alla sina gamla leksaker och vänner böcker m.m .. framåt klockan 16.00 var jag duschad och klar och lisa körde hem mig till carro.. efter 30 minuter eller något så kom fanny och marcus förbi en stund, satt utanför carro med dom och pratade! :) ida och linnéa kom undertiden jag satt och pratade med fanny och marcus.

När jag kom in igen började vi göra oss iordning och tog varsin cider. efter en liten stund kom även zeliah och gjorde oss sällskap. vi satt ute på carros inglasade stora altan och förfestade till bra musik. vi (okej jag och carro) käkade även lite smörgåstårta innan de var dags att dra ut till bussen 20.25.


På bussen mötte vi upp patrik som gick på en hållplats före oss. påvägen dit kan jag erkänna att jag kände mig lite rund om fötterna. när vi var framme i växjö så blev det ett toalett besök för oss alla innan vi gick vidare bort till sports. utanför upptäckte jag till min (inte alls stora) förvåning att min plånbok INTE låg i väskan. efter 5 minuter av panik så fick jag bekräftat av carolines pappa att min plånbok låg hemma hos henne. ringde först lisa men hon hade druckit vin och kunde inte komma in med den. sen kom jag på att jag kunde ringa och fråga linus om han ville tjäna lite pengar genom att hämta min plånbok och köra in den till växjö. Till min (däremot väldigt stora) förvåning ville han det.

Efter ungefär en timmes väntade och tillnyktrande så gick jag ut och mötte linus. vi stack och tog ut pengar och sen tillbaka till sports. när jag kom dit var alla redo att dra vidare. men snäll som patrik och linus är så stannade dom en kvart med mig så jag han klunka i mig en bärs. vi mötte upp tjejerna på mcdonals där zeliah käkade.


sen gick vi till oleo där vi spenderade resten av kvällen. träffade på en gamal klasskompis, Ida, och vi fick ett snöra med blommor på, som jag satte på huvet istället för runt halsen ;P Nils kom även utanför en snabbis och sa (knappt) hej. vid 02.00 var det dags att dra hem. så vi åkte hem, ida sov överhos mig och vi låg i lisa och pers säng den natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0