HELT FANTASTISK DAG!

DATE 2010-06-04 TIME 00:09:36

Linus körde mig till tåget i morse, avgång från vänersborg mot borås 08.23. bytte tåg i borås klockan 09.55 och var i växjö 11.55, tiden gick vädigt fort faktiskt. men jag är ju van att bara sitta och vänta på att tiden ska gå fortare. jag möttes iallafall av två springande flickor, dom kom så fort och så hårt att jag hållde på att flyga baklänges (det kallar jag ett riktigt välkomnande!) helt underbart att träffa dom igen, carro och ida! mina tjejer.

Vi gick och lämnade min väska som vägde bly i idas bil! och så gick vi in till gågatan i växjö, där rände vi runt tills klockan var 15.00 ungefär, då kom lisa och mötte oss. lisa köpte en tisha till mig, tack! sen tog lisa bussen hem och vi åkte upp till samarkand. käkade några cheeseburgare och sen gick vi till bolaget och köpte till cider :)



ida skulle jobba så vi åkte hem till väckelsång.
hon släppte av mig och carro hemma hos mig och så gick vi in och pratade med lisa och per lite, drack saft och sådär. stötte även på min finfina vän fanny utanför mig. sen stack vi hem till carro igen och satt där och pratade och carro visade sin student klänning + skor som hon ska ha i morgon! 20.30 kom ida tillbaka och så kollade vi på en 8 år gamal film från när vi gick i 6.an och gick lucia tåg och så på en film där vi spelade teater. hahah herregud, kan vara det roligaste och pisammaste jag sett på läänge!


nu ligger jag hemma i sängen och har precis pratat med linus i telefonen och imorgon ska vi fira carros student!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0