LOVE LIFE

DATE 2010-06-23 TIME 23:54:55

shoppingturen gick bra idag på lunchen men satan va stressad jag var!

cyckelbyxor med lite spets på - 149kr
skor, 11.5cm klack på din sko - 499kr
mörkbrun hårfärg, två paket - 150kr
puder från isadora - 125kr
brun utan sol från loreal - 175kr


nu kan jag med säkerhet säga att min helg är räddad, tack mamma ♥
mitt hår är färgat och kroppen är in smord. perfekt! dock blev håret nästintill svart men de är iallafall sketa snyggt. väskan är halvt packad och pengar har jag på kortet! :) kommer bli en fantastisk helg! så jävla rolig.

imorgon ska jag gå upp en timme tidigare för att jag måste packa det sista som jag inte kan packa ner idag eftersom jag ska använda, smink, plattång, borste, tandborste osv imorgon.
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0