1 DAG KVAR

DATE 2010-03-30 TIME 09:37:30

vet inte hur jag ska beskriva denna nervositeten på bästa sätt.. alla säger att de inte är farligt att bli sövd och att allt kommer gå jätte bra, hoppas det... Men jag är lite orolig över hur min planeringssjuksköterska ska få tag på mig idag, och berätta operations tiden, min mobil är stendöd och jag sitter på praktiken nu.. jag är hemma klockan två så ungefär fem minuter över två kommer de gå att nå mig på mobilen, hoppas hon inte försöker innan det ;P nojjig som fan.

Igår var jag i uddevalla med linus och jerry, vi skulle kolla om linus dator hade blitvit klar, men det hade den inte. på vägen hem tog vi en tur hem till linn och jonna där även malin va, tack för att ni finns tjejer :)



nu kommer det kunder, dags att slita sig från datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0