100310

DATE 2010-03-10 TIME 18:22:21

inatt sov jag hos bby :* meningen var att han skulle gå upp och göra frukost åt mig. upp kom han allt (klockan sju) men gjorde någon frukost ? nää, det va catherine som stod för födan haha. jag som trodde att jag aldrig skulle kunna ta mig upp och komma iväg till praktiken idag, med tanke på vilken lustig natt de var. jag hann ialllafall med bussen nätt och jämt.


redan klockan 13.00 fick jag lov att åka hem idag! för att jag skulle hinna att åka till AF innan dom stängde och bort till socialen och hämta ett papper. linus skulle med till AF så vi åkte tillsammans. efter att vi var klara drog vi bort till amigo och jag köpte varsin skinkrulle till oss, självklart hade jag feta ost i!

efter att vi vart hemma i typ 30 minuter blev min sötnos lite trött ;p så vi la oss och vila i 20 minuter och som vanligt så har jag svårt för att väcka linus, han är så jääädrans söt när han ligger och sussar + att han är inte är så lätt väckt alla gånger heller. (när han är som jobbigast att få upp brukar jag roa mig med att peta på han i ansiktet. de roligaste är att dra upp ögonlocket haha så ligger han och sover med ett öga öppet) nawii :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0