12 DAGAR KVAR

DATE 2010-03-19 TIME 13:41:53

nu sitter jag här igen på lunchrasten helt matlös :/ jag är så dum så dum.. är svin hungrig men måste vänta ytterligare 3½ timme på att få käka när jag kommer hem.. MEN inte ska vi deppa ihop för de! det är ju försjutton gubbar fredag idag WEY! äntligen helg och äntligen kommer jag att få sova ut, hoppas jag! helgen kommer tillbringas med linus och så ska jag på lite kalas (tååårta!!!). ska ta det väldigt lungt!

visst är det tråkigt med detta vädret som kom igår? ;/
regn, blåst och grå himmel.. ingen höjdare precis. och eftersom det tar nästan 15 minuter att gå bort till busshållsplatsen är det verkligen inte roligt. kommer förfrysa snart tror jag, det är ingen värme på ute i lokalen som jag är i under dagarna så jag går hela dagarna och huttrar. mina händer är kallare än bara fan med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0