13 DAGAR KVAR

DATE 2010-03-18 TIME 13:16:10

nu har jag lunchrast så jag tänkte smita in här och skriva några rader. haha eftersom jag inte har några pengar kvar nu (40:-) så kan jag inte gå och köpa mig något att äta, meningen var ju att jag skulle börja ta med mig mat om jag handlade upp mina pengar på kläder...  den planen funkade ju sådär ;P jag får väl nöjja mig med vatten dårah. Jag har faktiskt druckit 1,5L vatten nu under förmiddagen och vatten är ju alltid bra! Egentligen har jag en anledning till varför jag dricker extra mycket vatten nu, de känns nämligen som att jag håller på att få urinvägsinfektion.. då ska man dricka mycket och ofta så de är de jag gör för jag har inte riktigt tid att gå till vårdcentralen hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0