15 DAGAR KVAR

DATE 2010-03-16 TIME 17:54:16

praktiken idag gick bra som vanligt, svarade ovanligt mycket i telefonen faktiskt, kom på mig några gånger när jag stod och pratade i telefonen 'fan va grymt du svarar utan att du ens tänker på det' i affärens telefon alltså ;P



idag på lunchrasten blev de lite shopping igen! handlade upp dom sista 300:-
så nu kan jag verkligen inte köpa vaken mat eller annan skit :) perfekt hah. två tröjjor fick följa med mig hem, jag kan inte använda dom ännu eftersom att jag tycker de är fult att ha slappa tröjjor på mig med större bröst - ser galet fet ut! så jag köpte dom nu innan operationen försäkerhets skull så att dom inte skulle ta slut eller någonting.. blir roligt att ha lite nytt efter op'en juuuu! längtar galet mycket tills sommarn då jag kan använda fina klänningar som alla andra med små myggbett! fikade även med mamma och pappa som åkte ut till överby och gjorde mig sällskap..



det syns lite dåligt men den är vit/blå randig, marin blå! snyggast ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0