7 DAGAR KVAR

DATE 2010-03-24 TIME 13:55:13

en vecka kvar till operationen, blir nervösare och nervösare för varje dag! massa saker som jag ska köpa och massa saker som jag ska fixa ;P fick 300kr av pappa, 200kr mer än vad jag räknat med.. han sa att de skulle gå till sport-bh! wiie tack.. fick även 980kr av försäkringskassan idag också så nu har jag 1300kr ;P och så ska jag få 300kr av linus och om 2 veckor får jag 2000kr till :D 


Måste berätta att i morse när jag gått av bussen här ute på överby så. de var jag och 5 stycken till som gick av.. 3 stycken gick före mig och jag gick näst sist och en gamalgamal gumma gick bakom mig... när vi gått över vägen och gick på parkeringen så kollade jag bakåt av någon anledningen och precis i denna sekunden så ramlade den gamlagamla gumman!! först stog jag och kollade (ca. 5 sekunder) om hon kanske skulle kunna resa sig upp, men de gjorde hon inte. och det var ingen annan runt omkring heller. så jag bokstavligen sprang fram till henne och tog tag i hennes arm, hon klämde fram "Jag är tung" jag svarade "jag orkar nog ska du se" och så räknade jag till 3 och lyfte upp henne, gav henne hennes krycka som flygit 5 meter bort. hon tackade tusen gånger och log sådär sött som bara små gummor kan göra!! 


nu blire back to work ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0