ÄNTLIGEN HEMMA!!!

DATE 2010-03-15 TIME 17:32:25

guuudars vilken jobbig dag, jag tror jag stog upp och sov där en stund på lagret ;D sov endast 3 timmar inatt pga. att jag har haft en j*kla huvudvärk sen i lördags, jag trodde att de var bakfylle-huvudvärk men de kan de ju omöjligt vara när jag fortfarande har galet ont ? ;/

på lunchen idag så gick jag och "shoppade" lite, ett par leggins på gina!
struntade i att äta (buuuh!!) men jag känner att de är bättre att handla upp pengarna på kläder som jag behöver istället för att gå och käka upp pengarna, när jag lika gärna kan ta med mig mat till praktiken hemmifrån..


SASSIE biker leggins, 199:-




helbild och detaljerna, SNYGGA!


Nu ska jag käka för min mage skriker efter mat! mamma har gjort stuvade makaroner och falukorv! MUMMSFILLIBABBA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0