Bästa dagen på sjukt länge!

DATE 2010-03-03 TIME 15:11:55

vet inte ens vart jag ska börja :D det flyger lycka ur mig just nu! bengt hämtade mig klockan 10 i morse och så drog vi ut till överby för att söka praktik och kolla min syn.

först så gick jag som sagt på synundersökningen och gissa vad? JA ÄR EN GLASÖGONORM! jag är tydligen översynt?! eller nått. jag ser inte på närahåll alltså. jag hittade dom cooolaste bågarna jag någonsin sett :D och jag hade turen att de var "tag 2 betala för 1"-kampanj :D så jag fick två otroligt snygga glajjer!!!!!! 2446:- och dom kommer om 10 dagar typ :)

gick till haraldnyborg och rusta och sökte praktik men ingen av dom verkade speciellt intresserade utan av mig. och när vi satte oss i bilen och tänkte åka till vänersborg för att ska praktikplats där så ringde min mobil! och de var min plastikkirurg som ringde och berättade att jag ska opereras om 4 veckor !!!!!!!!!! :D:D:D

Bengt kom på att jag kunde gå in på fritidscenter (ligger ungefär vid jysk ute på överby) och där gick vi in och JAG FICK PRAKTIK PLATS :D:D och jag börjar redan på måndag !!! 3 månader - 12 veckor ska jag praktisera där, minus 2 veckor som jag kommer vara sjukskriven efter operationen då :P men ändå 10 veckors praktik :D fan va grymt! FAN VA GRYM JAG ÄR!



för att smälta alltihop så åkte vi tillbaka till siba och gick in och fikade.
jag tog en grillad macka med mozarella, rödlök, tomater och typ sallad och till de en underbar stor chailatte ;D bengt tog kaffe och en annan grillad macka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0