DUMMA HUVUDVÄRK!

DATE 2010-03-18 TIME 22:24:21

jag kanske har sånn huvudvärk pga. att jag inte röker ? har jag ens berättat i bloggen att jag har slutat röka?! jag har iallafall inte rökt på typ 8 dagar! en ciggarett rökte jag för 6 dagar sen, men inte mer! och de roliga är att jag har använt samma nikotinplåter i 3 dagar (man ska ha dom i 1 dag egentligen) och jag känner mig inte mer röksugen nu än vad jag är efter att jag satt på mig ett nytt nikotionplåster. alltså är hela grejjen med att man är "röksugen" en illusion! det är bara något vi får för oss. väljer man att tro att man är beroende så går de inte sluta men väljer man att förstå att de bara är en illusion så går de!! fast nu när jag tänker efter så kanske det bara är nikotinplåstret som får mig att tro att jag förstår att det är en illusion?... skitsamma jag tänker inte faila denna gången! snart är det operation och jag måste vara helt rökfri då!


nu ska jag lägga mig och sova, imorgon är det sista dagen på praktiken denna veckan. godnatt lovers ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0