FATTIGLAPP IGEN ;/

DATE 2010-03-24 TIME 20:26:06

räkningarna är nu betalda.. mobilräkningen på 600kr kändes förjävla surt alltså! de gjorde vell dom andra två med, men 600kr asså, shit!! (älskar fortfarande min iPhone lika mkt, värd varje krona ♥)...

 

Nu har jag, som ni ser, 629.88kr kvar att köpa vad jag vill för! får ändå 2000kr till den 6.e (1000kr av dom går till mamma) så egentligen blev de bara 350kr mindre än vad jag hade räknat med... men 1980kr ser väldigt mycket mer ut än 1630kr ändå... BALLE!! sport-bh, vita converse och riktiga jeans står högst upp på listan, så de borde jag vell ha råd med om jag fyndar ;P



updatering: JUST DE JA!! min lillebror fyller ju 18 år den 2 april.. han ska ju få pengar med -.- doh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0