Blonde baby ;)

DATE 2010-03-01 TIME 19:29:03

för en timme sen käkade jag en gudomligt god ungsstektfalukorv!! är så mätt så jag kan spy (som vanligt efter att jag ätit nu förtiden, spyfärdig alltså).

mamma och anette har precis slingat mitt hår. så nu sitter jag med blonderingsfärg i skallen, ser sådär snygg ut haha! använder mig av mood's blondering, har faktiskt läst att den ska vara jätte bra! jag har alltid varit lite tveksam till mood eftersom att de inte är ett märke som är så speciellt känt internationellt. men här i sverige är den väldigt väl använd som jag fattat det. den är ju till för skandinaviskt hår. gillar faktiskt mitt hår grymt mkt nu! (om man bortser från allt som blivit slitet) men jag tänkte ringa och beställa tid för klippning i morgon hos halima. sen är de vell bara 1-2 slingningar kvar sen är de som jag vill ha de ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0