glasögonorm glasögonorm glasögonorm

DATE 2010-03-01 TIME 19:46:48

jag måste verkligen gå till en optiker och kolla synen! vet inte vad de är som är fel på mina ögon men när jag sitter och kollar på typ datorn eller mobilen (något som är närmare än en halv meter) i typ en timma så ser jag absolut ingenting sen. varken på närahåll eller på långthåll. får sån jäkla spänningshuvudvärk för att jag gör så konstiga grimaser med ansiktet för att jag ska kunna se någonting. när de är som värst ser jag inte ens med hjälp av grimaser!!! jag skulle inte skämmas över att ha glasögon, nästan tvärtom! jag tycker de kan vara grymt snyggt om man har rätt bågar. och just nu har jag (som väldigt många andra) fastnat för "nörd-stilen" ... stora bågar, liknande sånna som mormor och morfar har/hade ni vet ? :D

dessa två är mina absoluta favoriter;

är dom inte läckra ? jag önskar att jag behöver glasögon, ska ringa till en optiker i morgon tänkte jag, ska fråga varför blir som de blir osv. för de känns ju lite onödigt att lägga ut flera hundra på en synundersökning om min suddiga syn beror på något annat ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0