Hemma hos bby nu!

DATE 2010-03-01 TIME 23:10:46

Nu är jag verkligen blond i håret, dock är de för mörkt under fortfarande! linus ringde mitt i spårlöst och fråga om jag ville med hem till han och sova inatt, tvekade lite eftersom han ska upp och jobba klockan 7 och jag har inte lyckats somna förens 3-4 dom senaste nätterna.. men vafan tänkte jag! jag gjorde mig i ordning och gick ut :P



linus och julia hämtade upp mig strax efter klockan 22. vi åkte först och köpte cigg (måste sluta röka!!!) och sen tankade han och sen drog vi hem.. morris har spytt ner hela soffan så catherine har fått tagit bort alla kuddar och allt. suck! :P nu ska vi tydligen snart lägga oss, får se hur bra det kommer gå! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0