IDK ANYTHING RIGHT NOW...

DATE 2010-03-05 TIME 14:01:56

idag känner jag mig riktigt riktigt kluven. dels för att de verkar som dom flesta är på festhumör, vilket jag inte är, eller jo de är jag vell på ett sätt - träffa folket.. men att supa mig redlöst full ligger verkligen inte med på listan av saker jag ska göra idag.. kan tänka mig att ta några cider i gott sällskap, men inte mer! ... och så är de lite andra saker som kommit upp, vill inte berätta vad de är ännu.. det finns inga lediga tvättider och jag har inga rena kläder. mina ögon blir värre och värre känns det som. jag ser sämre hela tiden.. och jag är inte riktigt säker på om jag är så värst glad för att få glasögon längre, tyvärr. kan bero på att självkänslan ligger på noll idag, av någon anledning. innan känndes de bara tufft med glasögon och jag passade väldigt bra i dom jag beställde. men nu... skämms jag.

känner mig väldigt orolig över massvis med saker idag. praktiken operationen framtiden mensen rökningen osv. finns tusen anledningar varför jag är orolig. vill bara lägga mig ner och sova.. sova bort hela helgen så jag kan dra igång med praktiken. och få den jobbiga känslan, av att jag inte klarar av det, att försvinna! så är de med allt nytt jag ska göra. först är jag svin glad och sen kommer ångesten..

Kommentarer
Postat av: Bengt

Jag finns!

2010-03-05 @ 20:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0