Inte våran dag!

DATE 2010-03-01 TIME 01:41:30

satt nere en stund hos anette innan, meningen var att vi skulle slinga mitt hår igen. men när vi kommit halvvägs med att ta ur håret genom hättan så orkade vi inte mer, men de var nog bara bra för jag tror nog de skulle sett ut som en katastrof om vi smetat in färg i det haha. vi la in filmen 'up' på ett usb minne och satte in i dvd.n vi kom vell typ 30 minuter in i filmen när ljudet var så långt efter att de inte gick att se mer. vi bytte film till princess and the frog, samma sak där efter 30 minuter in i filmen. och tro mig när jag säger att vi verkligen försökte hålla tålamodet uppe. men ikke, lagg och 5sekunder försenat ljud gör de väldigt svårt haha!

nu har jag precis börjat ladda ner princess and the frog på min dator. den är klart om 8 minuter ungefär. då ska jag spola fram till där vi avslutade filmen förut och kolla på den tills jag somnar (y) ... saknar bby (som vanligt när jag inte är med han) men vi ses senare idag förhoppningsvis! det är ju trotsallt våran 17 månaders dag i dag (1 mars)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0