KVÄLLEN INNAN!

DATE 2010-03-30 TIME 22:10:07

allt är klart inför operationen i morgon, tror jag ! jag ska duscha 3 dubbelduschar med bakteriedödande, (descutan). har duschat en gång hittils.. jag och linus ska gå och duscha om 30 minuter typ.. sen somnar vi förhoppningsvis i någorlunda god tid, jag ska ju faktiskt upp 05.45 i morgon. guuuuud va nervös jag är ;/ vet inte vart jag ska ta vägen haha. HUUU va HEMSKT! nu förstår jag verkligen på riktigt att jag ska opereras.

FATTAR NI ATT JAG SKA OPERERA BORT TYP 600-800GRAM UR VARJE TUTTE ? DET ÄR NÄSTAN 1½ KILO.... my god tänk själv, 1½ mjölkpaket ;O


nu ska jag gå och se på linus när han käkar och sen ska vi hoppa in i duschen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0