MY WEEKEND SO FAR

DATE 2010-03-27 TIME 17:42:39

igår var jag, själv, hemma framför tv.n hela kvällen. (okej då!, min granne var med) jag drack vin och käkade lite ostbågar framför postkodmiljonären, så ska de låta och en jackie chan film. väldigt mysigt faktiskt!! framåt 23 så fick jag för mig att städa rummet, så de gjorde jag! jag struntar i om det är mitt inatten när jag blir "städsugen" för städar jag inte när jag känner för de så kommer de aldrig bli städat haha ;P linus kom hem till mig klockan 04.25 efter att han vart ute med lite tjommar på backstage..

idag så har jag linus och bengt vart ute på överby, jag fick mina glasögon (bengt betalade dom, 2446.-) och så köpte jag 3 sport-bh.ar (det var ta 3 betala för 2) och sen körde begnt hem oss, jag har duschat och gjort mig i ordning för ingenting och snart ska vi käka mat.. när vi käkat ska jag nog klippa pappa och sen kommer linus och hämtar mig och så blire massor med mys! :)


första paret med guldiga bågar


andra paret med metal/silvriga bågar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0