THIS WILL BE BETTER

DATE 2010-03-25 TIME 22:08:48

kvällen har spenderats hemma framför datorn.. kollat på senaste dubbelavsnittet av naruto, gud vad jag grät, jag kunde verkligen inte sluta gråta.. grät hur länge och mycket som helst.. haha..

imorgon efter praktiken kommer bengt och hämtar mig
och så ska vi ta ut mina glasögon som äntligen kommit!!! wiiie, kanske lägger upp liter bilder i morgon på hur jag ser ut 8D ... ska även köpa sport-bh och tejp inför operationen!

tyvärr så blir det inte mycket mer info än såhär, i morgon ska jag upp 06.45 som alla andra dagar! måste faktiskt erkänna att det är riktigt skönt att gå upp tidigt och lägga sig klockan 22-23 om kvällarna :)


(som jag skrev i igår innan jag skulle lägga mig så hoppades jag på att få en normal natt sömn, men tror ni inte att jag vaknar vid 2-3 av att jag slår ner mobilen, från sin trogna plats brevid mig i sängen, på golvet?! haha. jag vaknade även 30 miniuter innan larmet som alltid, det första jag gjorde var att kolla om jag verkligen slått ner mobilen! och mycket riktigt där låg den så fint på min mys-tisha!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0