TIDIG KVÄLL SOM VANLIGT

DATE 2010-03-24 TIME 21:59:47

dags att gå och lägga sig, ska upp 06.45 som alla andra morgonar! hoppas att natten till idag var sista natten som jag vaknade klockan 3, de är riktigt störande faktiskt! och har lyckats vakna 30 minuter innan alarmet ringer varje morgon i två veckor typ vilket också är galet irriterande.. och inte nog med de, jag drömmer något kolosalt mycket! men de är ju bara roligt.. fast ofta följer känslan som jag har i drömmen med mig när jag vaknar och hänger i hela morgonen, rätt knäppt att känslan i en dröm kan påverka om det blir en bra morgon eller deppig morgon :P och nu när jag ändå drar upp massa saker så kan jag passa på att säga att jag har haft ont i huvudet VARJE DAG i 3 veckor nu.... bara massa tråkiga och jobbiga saker, men nu äre sagt ;P ... godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0