Underbara vårkänslor

DATE 2010-03-02 TIME 13:41:44

idag är det verkligen en bra dag känns det som. inte för att jag har något speciellt planerat. det är nog solen som gör det idag. egentligen skulle jag bara vilja springa ut. kanske passa på att gå hem nu när det ändå finns lite glädje i det hela :) men njaaeeee jag får vell ligga här och vänta på att linus kommer hem från jobbet...


förresten så ringde jag till specsavers ute på överby förut och jag fick tid redan i morgon!
jag och bengt ska ändå ut och söka praktikplats till mig i morgon så de passar ju bra (y) kostade dock 295kr. får se om jag får tillbaka dom pengarna från soc eller inte ;P yäyä ..


detta inlägget skulle publicerats klockan 11.15 ungefär. novalie kom ner och tvingade med mig upp och äta korv och kolla på surf's up och rita i hennes ritblock med henne ... söta unge! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0