ALL I DO IS WIN, NO MATTER WHAT!

DATE 2010-05-10 TIME 21:06:44

okejdå, här kommer en liten försenad uppdatering (som vanligt) om vad jag haft för mig i helgen...


FREDAG: Kom hem från jobbet klockan 17.00 , ringde och pratade med dennis om lördagen. 18.00 kom dennis stampe emil och tommy och hämtade mig. Vi drog till thn och tog ut pengar, chillade en kvart, köpte slödryck och dunken ;) sen bar det av hem till krus nya lägenhet, vi var där och kollade bara. Vi pratade med vessby som kanske möjligen skulle ha fest, hon skulle höra av sig och under tiden så åkte vi och ställde oss vid hamnkrogen med bilen vänd mot solnedgången och så tog vi våra första groggar. 20.15 skrev therese att vi var välkommna hem till henne så vi drog dit och sen vart de party, linus kom också efter en stund. det är dumt att säga att jag tyckte det var roligt, för helt ärligt så minns jag typ ingenting hahah :D kommer ihåg att sara hade klippt sig korthårig och att robin var där.. har ett svagt minne av att vi satt i linus bil och att vi sen satt i polon.



LÖRDAG: vaknade av alarmet, som jag så duktigt hade kommit ihåg att sätta på, klockan 09.00, gick upp och upptäckte att jag fortfarande var full, skrattade åt mig själv och gick ut och berättade för mamma. kom inte in i duschen förens 10 och klockan typ 11.30 var jag färdig sminkad, påklädd, plattat hår och klar. 12.00 kom dennis tommy och emil och hämtade mig och vi drog vidare till arenan. mötte stampe och kenny utanför. kenny betalade jag förövrigt inträdet åt ;p





vi gick in och kollade runt ett tag, men sen blev både jag och dennis för sugna på spriten så vi gick ut och så åkte vi (jag tommy stampe och dennis) till hemköp och så köpte jag slödryck åt tommy och stampe.  tillbaks till arenan, blandade våra flaskor med sprit och drack några klunkar och gick in igen. träffade folk och tjötade runt tills linus kom och hämtade oss och så gjorde vi han sällskap till mcdonalds. sen drog vi tillbaka till arenan igen och in en stund till, tills tommy blev toanödigt och stampe och emil blev hungriga.






vi stannade först ett tag hos stampe så han fick käka och sen drog vi till dennis... och där var vi vell ett jävla bra tag eftersom emil körde iväg och hem med tommys polo så vi hade ingen som kunde köra oss någonstanns. spelade tangera och jag deckade i tre timmar. när jag vaknade igen vid 21.00 tiden så var linus där helt plötsligt haha. och så var jag på att igen. vi drog upp till brålanda, nu var linus chauffören, till joel och antons födelsedagsfest. grattade dom och satt och pratade ett bra tag där. tills de var dags att åka igen :P.. minns inte vad vi gjorde, vi kanske åkte tillbaka till dennis föresten !? sen minns jag att vi var med i bilen när emil körde hem tommy och sen körde hem stampe och till slut också körde hem oss. och sen satt jag och käkade macka hos linus och sen sen sen sen sen sen sen, säh, sov jag och linus :p


SÖNDAG: baby och jag tog det lungt hela dagen, käkade pizza, köpte glass, lagade hamburgare med pommfritt och kollde på film. mysigt som bara fan, älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0