11 MAJ 2010

DATE 2010-05-11 TIME 21:52:28

gud jag sover så himla dåligt om nätterna. senaste två dygnen har jag vaknat en gång i timmen efter klockan 04.00 och det gör mig galet trött när jag vaknar och inte nog med att jag vaknar, jag drömmer hela tiden så stressade drömmar t.ex att jag springer efter bussen osv. så jag bokstavligen talat flyger upp ur sängen och kastar mig på mobilen för att kolla klockan och se om jag är försenad :s

idag hade jag iallafall lite sovmorgon, behövde inte gå upp förens klockan 08.00!!
vid klockan 09.50 åkte jag och mamma bort till banken och som vanligt var varensa pensionär i hela staden där och hängde på låset. vilket resulterade i att jag blev tio minuter försenad till mötet 10.15. mötet gick bra och efter det så åkte jag hem till linus eftersom att jag inte skulle hunnit till jobbet förens det var lunch rast ändå. chillade en kvart och käkade en sallad hos linus sen tog vi bussen tillsammans in till stan, han gick till bemanningen och jag åkte ut till överby.

gick till specsavers och fick ett nytt kvitto på mina glasögon.gick bort fort till cubus och testade lite bh.ar... fan va besviken jag är på kirurgen som opererade mig, det ända jag bad om var att inte ta bort för lite, alltså jag ville verkligen absolut inte ha större än en c-kupa. men de var som jag trodde, fick en D-kupa. ÅÅÅH JÄVLA KÄRRING, pissar på henne -.-

började jobba vid 14.00 och slutade 18.00. hoppade av bussen i stan och gick och la ett brev i kommunens brevlåda. sen började jag gå hem. kom till pärlans ungefär, sen orkade jag inte mer. haha. efter att ha suttit och väntat på bussen i typ 5 minuter så gled dennis emil och tommy. dom plockade upp mig och körde hem mig, tack för det ;) kom hem precis lagom till maten, grillat med klyftpotatis och bearneisesås, göööött!!!!!

gick hem till linus för några timmar sen och nu ska vi kolla film och sen sova! ♥ i morgon blire jobb 09-16.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0