12 MAJ 2010

DATE 2010-05-12 TIME 17:05:08

usch vilket tråkigt väder, men de gör inget för mitt humör är inte det bästa just nu heller. har jobbat till 15.00 idag, fick sluta tidigare pga att jag skulle lämna in lappen till försäkringskassan, men på bussen upptäckte jag att bengt (chefen på min praktik) fyllt i fel, han kryssade i dom dagarna jag vart på praktiken när det egentligen skulle vart tvärtom, och han fyllde i dom dagarna i det fältet där man ska kryssa i om man har jobbat och fått lön, vilket jag inte gjort, så lämnar jag in denna lappen får jag inga pengar och de är ju inte bra ;P



påtal om pengar så fick jag in mina andra pengar idag, 4014:- ska ta mig en tur till överby i helgen tänkte jag, det finns ett linne på h&m som jag gärna vill ha! men sist jag var där hade dom inte kommit in ännu. nu ska jag betala lite räkningar bl.a 670:- till tandläkarn, de suger ju.

i morgon är jag ledig och det ska bli gött om fan! festa idag kanske ?.... nej förmodligen inte, vädret suger juuuuu. ahoj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0