2 MAJ 2010

DATE 2010-05-03 TIME 00:09:17

känner mig lite tvungen till att uppdatera här nu, var några dagar sen sist...

VALBORG: jag och anette möttes i stan och jag vi köpte sjukt mycket godis som vi satt och göttade oss med tillsammans med ett par 3.5or! det var vell det som hände typ.


1 MAJ: sjukt seg början på dagen, galet trött fast att jag sov 12 timmar typ.. linus och jag kom fram till att vi skulle ta en paus eftersom det inte funkat speciellt bra på sista tiden. våran 19 månaders dag var det också. det sög ju. senare sen blev jag pigg och jag hängde med linn ut.. dennis jenny linn och sandra hämtade upp mig hemma och så drog vi bort till eric och maria där emil också va. efter en stund så gick vi ut och mötte fredrik jimmy izabell norrback och tommy. sen blev de fest, streetrace i thn.. linn jag och sandra snodde dennis bil, eller ja låste in oss där och lyssnade musik och torkade rutorna ? HAHA. hög musik, hög fart och hög alkoholhalt.. dom fyra tjejerna och dennis skojjade vi om hela kvällen ;P hahah my god. stannade vid mcdonalds och sen åkte vi till stan, vi trodde att vi skulle hem till joel på fest men när han kom till stan hade han inga nyklar? hah. kvällen slutade för mig emil och tommy hemma hos tommy efter en film, som jag inte ens kommer ihåg vad den handlade om? jaja. BÄSTA KVÄLLEN PÅ LÄNGE♥  mobilen dog vilket inte var bra för linus blev galet sur för att jag inte svarade.



IDAG: vaknade vid 10 första gången, gick ut och rökte och tog ett glas vatten. la mig igen och somna om. nästa gång kom tommys mamma in och väckte oss klockan 13. vi satte oss och kollade på lite fotboll och runt 14 ungefär vaknade tommy också. sen åkte vi ner till stan och dom körde hem mig.. jag försökte få tag på linus efter alla sms han skickat inatt (som jag såg när jag kom hem och kunde ladda mobilen).. inget svar på hela dagen.. sov en stund och sen ringde jag hem till linus, catherine sa att han inte var hemma och så undrade hon hur de var med mig, jag sa att jag tror linus och jag kommer göra slut snart. och så pratade vi lite och efter vi lagt på så började jag nästan grina. mamma lagade mat, vi käkade, jag var så mätt så jag nästan spydde. och nu ikväll har jag och linus pratat i någon timme. jag var rätt säker på att detta skulle vara slutet. men vi har iallafall bestämt oss för att försöka igen, helhjärtat. otroligt hur mycket man kan älska en person egentligen. du är bäst baby ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Uff, ibland är kärlek jobbigt :(

håll fast vid varandra, ni är jätte fina ihop! :)

2010-05-05 @ 19:44:58
URL: http://johannablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0