5 MAJ 2010

DATE 2010-05-05 TIME 22:06:45

yoyo wazzup? somnade typ 22 igår kväll och vaknade ändå dödstrött 06 i morse. men de är ju bara att gå upp med ett leende på läpparna ändå, för vad kan jag göra åt saken ? ingenting, ska fixa mig igenom dom sista veckorna nu på praktiken ;P innan jag stack ut till bussen passade jag även på att väcka mina små älsklingar ♥

idag har jag faktiskt fått lära mig kassan :D och jag har tagit betalt av min första kund!
inte en kvart förtidigt... tog även lite bilder på den aldra finaste husbilen vi har just nu (smygreklam?, ne då)


Kom hem 17, som vanligt, hade massor med saker som jag skulle göra men nej.. det blev inget med det. får fixa papperna, som jag hade tänkt att fylla i, i morgon på lunchrasten i stället. mamma hade fått sin systemkamera idag också! super bra är den, wiiiiiie.









Klockan 21 var jag hemma hos linus och är här fortfarande. nu ska vi sätta på en film och lägga oss och sova. mysigt värre :P han verkar lite grinig på mig för att jag satt och laddade upp saker när han spelade. men skitsam, fem minuters mindre spel skadar inte (6) .. godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0