DEAR DIARY...

DATE 2010-05-16 TIME 20:53:41

Igårkväll var det grillning och kubb med mormor, moster, mamma, pappa, linus, grannarna, bror och hans vänner. vid 23 tiden gick jag och linus hem till honom och tog det lungt resten av kvällen..


idag vaknade vi alldeles för sent, 13 ungefär. vilket verkligen inte var bra eftersom imorgon är det måndag och jag ska upp 07 som vanligt. efter en stunds övervägande så bestämde vi oss för att gå bort till hemköp och köpa smörgåstårta. när vi väl kom dit så fannas det bara stora för typ 120:- kvar, så linus köpte en kebabbaguette och jag en pasta & räk sallad istället.


efter att vi kommit hem och käkat upp så har vi bara suttit vid varsin dator. nu är det dags för mig att gå hem så jag hinner duscha innan jag ska lägga mig och försöka sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0