GOOD DAY!

DATE 2010-05-13 TIME 15:53:38

ni förstår inte hur skönt det är att vara ledig ;o as skönt är det iallafall kan jag tala om! dagen började super mysigt med linus. vi vaknade, myste och sen satte vi på en film och käkade chips, dipp, godis och cola till frukost (a) man får göra så ibland! tycker iallafall jag..

linus körde hem mig för en halvtimme sen ungefär.
jag saknade mina valpisar så mycket så jag kännde mig tvungen att åka hem och gosa med dom. imorgon är dom 4 veckor redan, tiden går fort och nu är det bara 4 veckor tills dom ska säljas :'/ heartbreaking.



har ett ilandsprolem också, ett riktigt svårt beslut! ska jag köpa klänning & skor eller shorts och linne? huhu. tänkte ta mig en sväng till överby i helgen och köpa något fint! egentligen behöver jag smink mest, men de är så tråkigt att köpa nytt när det gamla är slut. jaja. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0